Ny_logga

Klubbmästerskap 4 september 2023

Välkomna till KM i Agility på Nacka BK den 4 september 2023

Öppen för medlemmar i Nacka BK med hundar äldre än 18 månader
Vi kommer köra två banor som båda kommer vara agilityklass med endast A-hindret (dvs inte gungan och balansen). Svårighetsgrad någonstans mellan klass 1 och 2.
Vi kommer kora en klubbmästare i respektive storleksklass. Vi räknar ihop resultaten från bägge loppen, den som har minst fel poäng och bäst tid vinner sin klass.
Domare: Marie Hellberg och Lotta Zanderholm

Anmälan ska innehålla följande:
·         Namn på förare
·         Namn på hund
·         Storleksklass: X-Small, Small, Medium, Large eller X-Large
·         Telefon
·         Vilken klubb man tävlar för.
Skicka anmälan till lnordevang@hotmail.com senast den 2 september

Ingen anmälningsavgift. Vi samlas kl 18.00 och bygger banan, när den är klar startar vi tävlingen.

Man måste tävla för Nacka BK för att kunna tävla om Klubbmästartiteln. D.v.s. medlemmar som tävlar för annan klubb än Nacka BK får vara med men kan då inte tävla om KM titeln.

Alla tävlande kommer att behöva hjälpa till som funktionärer för att vi ska kunna genomföra KM. Startlistor och funktionärsschema mejlas ut den 3 september på kvällen.

Välkomna!
Agilitysektorn Nacka BK